fredag 10 december 2021

En kram i pappersform.

 7:e luckan  innehöll orden: En kram i pappersform. Den gick jag verkligen igång på. Jag fick en idé om att använda en stämpel från Magnolia, där Tilda kramar en snögubbe. Jag började med att färglägga bilden. När det var klart, över 1 timme senare råkade jag få en massa stämpelfärg över hela motivet!😱😢 Blev ledsen så klart och tappade styrfart. Beslutade mig för att övergå till en annan idé. 

Jag fick idéen från Youtube, Jessica Frost-Ballas

Framsidan med texten på en "maggördel".

När man öppnar kortet så visar sig tomten med sina renar på himlen.

Större och större ...

Kortet fullt utdraget.

Hoppas kunna återkomma med kortet på Tilda och snögubben som kramas, när det blir klart.

Välkommen tillbaka!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar