tisdag 1 januari 2013

Gott Nytt År! (igen) och Flower Dot Pattern 12

Här kommer kortet jag lovade som skulle hälsa det nya året välkommen. Återigen är temat vitt på vitt. Eftersom det ser ut som årtalet på kortet är 2012 fick jag göra en detaljbild så att det klart framgår att kortet är nygjort.
Så bra att jag gjorde en detaljbild för då syns det att jag använt stämpeln "Flower Dot Pattern"!

 
Ända sedan jag startade min blogg har jag visat kort på flera olika tekniker med just den här stämpeln. Den här gången har jag stämplat med "Versamark" och embossat med ett holografiskt glitter som gör ytan sträv.


2 kommentarer :

  1. Du gör så fina kort, blir allt lite avis. Vill oxå vara så duktig...

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket för att du tycker om mina kort och särskilt tack för att du tar dig tid att berätta det för mig! Jag har gjort kort i flera år. Många har hamnat i papperskorgen. Här visar jag bara de som jag tycker om.

    SvaraRadera