lördag 8 september 2012

Svårt att göra klart saker...

Hur lång tid får det ta?

Det här "samiska" tennbroderade armbandet har tagit flera månader att göra klart. Jag började med det i oktober på en kurs i Stockholm. Jag fick då även prova på att jobba i Fimolera. Inte heller det arbetet blev klart under kursdagarna utan blev liggande när jag kom hem.


Varför skall det vara så svårt att göra klart saker man påbörjat? I mitt fall vet jag att det kom roligare projekt emellan. Skall försöka disciplinera mig att göra klart saker innan jag börjar med något nytt. Så, nu när de är klara så är det bara att använda dem... De har faktiskt varit färdiga i flera månader och legat i en stor plastlåda tillsammans med andra projekt som varit roligare att tillverka än att använda.







Inga kommentarer :

Skicka en kommentar