söndag 15 januari 2012

Flower Dot Pattern nr 1.

Hero Arts har en massa fina stämplar.  De är ruskigt dyra så därför känns det som om man bör använda dem ofta och mycket när man väl köpt en. Jag tänkte försöka använda samma stämpel, Flower Dot Pattern på så många olika sätt jag kan komma på och så länge det känns kul. Håll till godo, här är mitt första försök.

Här kommer en lista på saker jag använt:
Hero Arts stämplar: Flower Dot Pattern, Huge Hugs
Versamark
embossingpulver, vitt
Metallic Rub-Ons, alla färger i den gula serien
cardstock, vinröd och grå
glossy cardstock, svart
gelpenna, vit
färgpenna/tushpenna, olivgrön och röd
häftkuddar och dubbelsidig tejp

4 kommentarer :

  1. Vilket underbart fint kort! Ser fram emot att få se många fler alternativ på samma stämpel!

    SvaraRadera
    Svar
    1. I natt upptäckte jag av en händelse att jag fått kommentarer på min blogg... Fattade inte hur jag skulle svara. Klurade i flera timmar. När jag vaknade idag "publicerade" jag allas kommentarer och då kunde även jag svara och kommentera:) Fasen vad det är svårt med blogg, men jättekul också. Tack för att du kikat och tyckt till.

      Radera
  2. Äntligen är du ute på bloggen! Vilket fint kort!! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. JAAAA! Äntligen är jag ute, men det är nog mer tur än skicklighet... Något lättare är det ju att tillverka kort i reella livet:)

      Radera