lördag 13 december 2014

Dags att skicka julkorten nu!

Här är ett av alla julkort jag gjort i år.
Jag brukar oftast göra en massa julkort av samma sort. Men i år har jag inte hunnit det. Jag blev tvungen att plocka fram alla "udda" julkort jag gjort under året. Och. nu undrar jag varför jag inte gjort så tidigare. Alltså, skickat "udda" julkort. Varför har jag masstillverkat ett och samma kort? Det verkar ju dötrist och jag ser inte den minsta positiva fördel med det! Gör du? Låt mig gärna veta ;-)

4 kommentarer :

  1. Åh, så fina kort du gör. Jag satt och gjorde egna julkort förra året, men långt ifrån lika fina som de du gjort. I år hade jag inte tid med det, tyvärr. Det är roligt men det är också något som tar en stund. Jag använde mig mest av färgad kartong, stämplar, lite band och nån enstaka plastfigur i miniatyr. Panduro slog igen här i Ulricehamn och då fyndade jag lite av varje... Hoppas allt är bra. Kram på dig.

    SvaraRadera
  2. Jag brukar ha ett gemensamt tema men korten är helt olika varandra. Funkar bra, tycker jag. Det blir inte så splittrat men ändå kreativt :-) /pia

    SvaraRadera
  3. Vad skönt att du hade lite kort på lager :-) Här skickas det inga julkort alls i år, har inte hunnit med att göra några. :-( Får bättra mig till nästa år istället. Kram på dig vännen och God Jul!!

    SvaraRadera
  4. Jag måste skärpa mig! Jag har inte uppdaterat bloggen sedan förra året och heller inte sett alla rara kommentarer som ni skrivit till mig. Tack för dem!

    SvaraRadera