fredag 12 juli 2013

Tredelat kort.

Det här kortet tog riktigt lååååång tid att göra. Det var en av utmaningarna jag brukar få från kompisen. I utmaningen ingick en påse med massor av olika verktyg, stämplar, dies, dekorationer som jag skulle använda. Det var så mycket att jag var tvungen att göra ett kort med mer än en sida för att kunna få plats med alla grejer. På första sidan använde jag en punch till sidorna på kortet, en ramdies, en fjärilspunch samt blommorna. Papprena skulle vara blommiga.
På sida nummer två har jag använt en ramdies,  swirlstämplar  och en metalldekoration.
 På sista sidan har jag använt en punch till sidorna, två blomdiesar och en fjärilsstämpel. (Tack för den!)
Jag har säkert glömt något som låg i påsen... Jag blev riktigt nöjd med kortet och det blev köparen också :-)

2 kommentarer :